Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: ensi viikolla ne sitten alkaa
Hei!Minulla taas taxot vei voimat jaloista, ja lisänä tietty oli neulasta piikki, joka laitettiin n. vuorokauden päästä tiputuksesta, sekin aiheutti luusärkyä.
Toinen asia minkä tekisin toisin, ottaisn muutama päivää ennen ensimmäiseen tiputukseen menoa ulosteen pehmennys jauheita tai rakeita pienessä määrin, minulle tuli valtava ummetus eka taxon jälkeen, se oli kivuliasta aikaa, mutta osasin seraavilla kerroilla varautua. Hiukseni lähtivät toisen taxon jälkeen, siihen ei maailam kaadu, peruukkia en ole käyttänyt, ei ole minun juttuni, enkä ota siitä stressiäkään.
Tunne mylläkkä on tosiaan kuin vuoristorata, mutta se on ohimenevää.
Ja me kaikki reakoidaan niin omalla tavalla hoitoihin, ja toki kaikki on myös lääkkeenannoksen määrästä riippuvaa.
Pahoinvointia ei minullakaan ole ollut.
Olen aloittanut lähes samanlaisen hoito rumban elokuussa 2011, ja nyt maaliskuussa on viimeinen CEF hoito, tämän hoidon jälkeen n. viikon ajan olo väsyneempi, ja nenän limakalvot kirvelee ja kuivaa.
Mutta kannattaa aina silloin levätä ja hoitaa itseään kun siihen on mahdollisuus. Kotihommat ei karkaa mihinkään.
Hyvää vointia sinulle
- Re: ensi viikolla ne sitten alkaamartta50v.
- Re: ensi viikolla ne sitten alkaakuurankukkanen
- Re: ensi viikolla ne sitten alkaaSallimaaria