Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: ensi viikolla ne sitten alkaa
Hei vaan!Itse sain diagnoosin syyskuun lopussa 2011. Toissapäivänä kävin viimeisessä cef -hoidossa ja täytyy myöntää, että helpotuksen huokaus tuli. Edessä vielä sädehoito ja viiden vuoden hormoonitabletit, toivotaan että näillä pysytään terveenä.
Taxot aiheuttivat minulla kurkkukipua, menetin makuaistini reiluksi viikoksi ja hiukset alkoivat lähteä. Pystyin kuitenkin liikkumaan ja lenkkeilemään ihan normaaliin tapaan. Cef on kuitenkin ollut hankalampi. Pahoinvointi vaivaa ja voimat ovat ihan loppu noin viikon ajan hoidon jälkeen. Hiuksia on kuitenkin säilynyt niin paljon päässä, että peruukkiin en ole tarvinnut turvautua, eikä mielialakaan ole juurikaan heitellyt. Olen jaksanut olla hyvin positiivisella mielellä perheen ja ystävien tuella. Kevätaurinkokin alkaa paistaa ja mieli virkistyy entisestään.
Oireet ovat tosiaan hyvin erilaisia eri ihmisillä. Jaksamista kuitenkin teille kaikille niiden läpikäymiseen ja aurinkoa elämään!
- Re: ensi viikolla ne sitten alkaamartta50v.
- Re: ensi viikolla ne sitten alkaakuurankukkanen
- Re: ensi viikolla ne sitten alkaaSallimaaria