Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: ensi viikolla ne sitten alkaa

Hei!
Hoitosuunnitelmasi on samanmoinen kuin minulla. Olen eka Taxon saanut ja viikon päästä toinen. Aika moninaisia oireita mulle tuli, mutta nyt olo on jo suhteellisen hyvä. Vatsani on tosin ollut huonossa kunnossa (närästystä ja ripulia), ehkä taxon ja kortisonin yhteisvaikutuksesta. Minulla on kolme lasta ja he ovat pitäneet arjessa kiinni kaikenkaikkiaan sairauteni aikana. Olin ekan hoidon jälkeen viikon heikommassa kunnossa ja nyt minua lohduttaa tieto / kokemus siitä, että toisenkin hoidon jälkeen on tulossa varmasti parempia päiviä ja ehkä "uskallan" huilailla huonoa oloa paremmin sen toivossa pois. Minulla on sellanen kummallinen tunne, että jos jään "laakereilleni makaamaan" niin tauti pääsee niskan päälle. Vaikka kuinka minulle on sanottu, että hoitojen jälkeen on lupa itsekkyyteen ja lepoon. Mielialani on tällä hetkellä rauhallinen, mutta yhdyn muiden keskustelijoiden sanoihin siinä, että melkosta vuoristorataa on välillä.

Aurinkoisa päiviä kaikille ja jaksamista hoitoihin ja muuhunkin arkeen
jou11 | 16.3.2012 klo 15:47:06