Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sateista perjantaita!
Voi hitsi tella, teillä kävi sit vähän kuin meillä.. Mies teloi motocrossissa solisluunsa, kun mulla alkoi sytot.. Oli siinä sitten 5 viikkoa kaverina :) Toisaalta se oli ehkä ihan hyvä, mun ei tarvinnut olla yksin päivisin ja tehtiin yhdessä lenkkejä.Sain just muuten veriarvoja kännykkään, hemoglobiini noussut 130iin! :) Jee! Eli syökää parsaa, punaista paprikaa, pinaattia, tummaa suklaata, cashewpähkinöitä ja c-vitamiinia joko purkista tai ruuasta. Toisen taxon jälkeen oli laskenut jo 124ään, joten aloitin rautaa ravinnosta kuurin, joka näemmä on tehonnut :) Kokonaisleukkaritkin oli taas 8,2, joten neutrofiilitkin on varmaan siellä viiden kuuden huippeilla, trombbarit 351, crp 0,8 ja maksa-arvotkin mahtui vielä normaalihaarukkaan, samoin loput mitatut, joten vielä on elimistö jaksanut toipua.
Tuosta hempasta olen kyllä kovin onnellinen, vaikka onhan sen huomannut että lenkillä jaksan mennä, joten ei ihan rapakunto voi sen osalta olla :)
- Sateista perjantaita!kevätmieli
- Re: Sateista perjantaita!Mehitähti
- Re: Sateista perjantaita!kevätmieli
- Re: Sateista perjantaita!Mehitähti
- Re: Sateista perjantaita!santeri
- Re: Sateista perjantaita!Kehäkukka
- Sateista perjantaita!thunder
- Re: Sateista perjantaita!Pimpula
- Re: Sateista perjantaita!thunder
- Re: Sateista perjantaita!MeriTuuli