Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sateista perjantaita!

Iltapäivän tervehdys soutajat!

Fyysisesti olo hyvä eli voin tänään soudella, jospa ne pahat ajatuksetkin unohtuisi. Olin tuossa matkalla säteisiin, ajoin siis autoa ja tytön cd:stä tuli Äideistä parhain-laulu. Ja se sitten riittikin saamat kyyneleet silmän, tuli niin haikea olo tytön puolesta. Miksi hänelle on suotu tällainen äiti syöpänsä kanssa? Mitä pahaa hän on tehnyt ansaitakseen tämän? Siinä sitten tihrustin ajaessa ja yritin katkaista itkun. Ja minä kun ajattelin viettää mukavan viikonlopun. Jostain syystä ajatukset vaan karkaavat ikäviin asioihin. Ei sille voi mitään..

Kesän lapsi, minä sain ohjeet vissiin viikon päästä. Sellaiset kirjalliset ihonhoito-ohjeet. Pyydä niitä. Lääkäri kielsi saunaan menon, kun sitä kysyin. Ja mulla alkoi punotus jo reilun viikon päästä eli aika pian. Nyt ollaan jo yli puolen välin, 10 kertaa jäljellä. Onneksi on viikonlopun tauko, saa hoidella ihoa.

Nyt arki jatkuu ja on vietävä tyttö nukkumaan. Onneksi ajatukset katkeaa pakostakin.
Palaillaan..
mimi
mimi | 25.5.2007 klo 16:29:40