Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sateista perjantaita!

Hyvää alkanutta perjantai päivää kaikille Etelä-Suomesta.

Minä olen ollut kaurapuurokuurilla pari päivää, kun vatsa toimi pari päivää aivan liian hyvin. Kun "tuotokset" tänään osoittautuvvat normaaliksi, palkitsin itseni kahvikupillisella, kun puurotkin oli ennen sitä syöty. Voi, että maistui kahvi hyvälle kun olin pari päivää ollut ilman. Sitten satui yläkaapista löytämää neekerisuukkoja! Miten ihmeessä ne on voinut sinne unohtua. Hmm olipas herkkua.

Minä olien eilen siellä väliverikokeissa. Soitti tuloksia sitten aamulla. Leukkarit 1,6 ja neutrofiilit 0,08 on kyllä pahasti alakanttiin, mutta ei kuulemma hälyttävää. Mutta käski näin alhaisilla arvoilla varsinkin olemaan tarkkana, jos se lämpö (nyt 37) lähtee kipuamaan sinne 37,5. Täytynee edelleen kai olla tiukkana, etten suostu tapaile pöpöisiä ihmisia. Mut sitten sen sijaan hb loistava 128 (ennen 137) ja trombosyytit 176 molemmat menee viitearvojen sisään. Jotain hyvääkin sentään. Sitten kyselin samalla, että kun burana on alkanut polttelemaan vatsaa, niin voiko näihin taxo-kipuihin ottaa Panadolia. Niin sanoi, että ota vaan, vaikka Panadol rasittaa maksaa, niin sonoi, että se on niin pieni määrä tähän kaikkeen verrattuna. Toi kaikkeen tarkoitti varmaan näitä syöpähoitoja. Tässä väliverikokeessa ei tullut maksa-arvoja, mutta nehän myös otetaan sitten taas ennen tiputusta olevissa verikokeissa, eli jo viikon päästä.

Vatsa on rauhoittunut ja Panadoli rauhoittaa kipuilua ja ainakin tuntuu auttavan tähän jatkuvaan päänsärkyyn, niin nyt tuntuu taas vähän mukavammalta. Viimeviikonloppuna, kun makasin kaksi päivää siinä "väsymyskuopassa", niin niihin taxotere-kipuiluihin ei tuntunut tavalliset kipulääkkeet purevan. Nyt kun on lämpöilyä, niin johtuisko mahdollisesti kivut siitä lämmönnoususta, kun onneksi tuntuisi burana ja panadoli purevan :-)

Julialle taas terveisiä. Kammotavan sairaala käynnin jälkeen sinulla on onneksi ollut paljon hyviä ja ilahduttavia asioita. Ennekaikkiea olen iloinen puolestasi, että patja on antanut sinulle paremmat yöunet.

Minullakin on nuha ja nenän limakalvot ihan rikki. Tungen sinne koko ajan bebanthenia. En osaa sanoa, johtuuko nuha taxoterestä vai onko vain tavallinen nuha. Voisi johtua taxoterestäkin, kun alkoi vähän sen jälkeen kun korttisoonit loppu.

MeriTuuli

PS hitsi minkä romaanin kirjoitin...
MeriTuuli | 25.5.2007 klo 13:03:55