Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sateista perjantaita!

Täällä sade lakkasi jo, mutta harmaata on edelleen. Painelin pari tuntia koiran kanssa tuolla metsässä, soilla ja hakkuulla kartan kanssa. Suunnistusta ilman kompassia siis. Onneksi on kunnolliset goretex-kengät ja vaatteet, muuten olisin ollut likomärkä :) Tulipahan liikuttua taas kunnolla..

Mitäs mun piti kommentoida.. Ainiin, MeriTuuli, ei ne varmaan joka välissä niitä maksa-arvoja tsekkaan. Mulla toistaiseksi ennen sytojen alkua ja nyt tässä puolivälissä ennen CEFiä toistamiseen katsotaan se pitkä litania, elikäs toistakymmentä eri tekijää. Kaikkialla ei kuulemma tässäkään välissä tarkasteta kuin pieni verenkuva + crp.

Mullakin tämä erittäin harva sänki kasvaa päässä. Nyt se on puoli senttinen, vaikka ajoin vähän aikaa sitten nahkaksi. Tumma väri vain on jäänyt päänahan sisään ja hiusta on ehkä viisi piikkiä aina neliösenttiä kohden, joten ei tuota voi tukaksi sanoa :))

TAidan vähän syödä ja paneutua päivän postin pariin. Nyt tuli näemmä psykiatrillekkin jo aika, eilen soitti se psykiatrinen sairaanhoitaja. Menen siis tapaamaan molempia =o Kovasti täällä Pirkanmaalla hoidetaan, vaikkei itse edes pyydä?! Mutta hyvä näin :)

Ja eikun syöömäään! :)
kevätmieli | 25.5.2007 klo 13:39:19