Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Leikkaus ensi viikolla mutta olen ihan pihalla

Minulla vaihtui leikkaava lääkäri leikkausta ed. päivänä, ja kun kysyin tuleeko sytostaattihoidot, kun en ole saanut varmuutta asiaan, niin hän taputti olkapäätäni ja vastasi, että: "Se on ainoa varma asia tässä että saat."No, nyt olen saanut kaksi kertaa sytoja, ja neljä jäljellä. Niihin jokainen reagoi vähän eri tavalla. Työkaverini kävi töissä koko hoitojen ajan, itse taas olen sairauslomalla koko hoitojen ajan ja hyvä niin.Töihin en pystyisi ainakaan ekaan viikkoon tiputuksen jälkeen, mutta ajattelen että sytot tekevät tehtäväänsä kehossani, ja lopputuloksena on mahdollisten jäljelle jääneiden syöpäsolujen nitistys. Kyllä niistä sivuvaikutuksistakin selviää, ja oireisiin on olemassa lääkkeitä.Tärkeintä on antaa itsellensä lupa levätä ja sairastaa. Itsensä hemmottelu mahdollisuuksien mukaan on nyt "in"!! Voimia sinulle, äläkä suotta pelkää hoitoja!
Maiccu | 5.9.2011 klo 11:06:28