Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Leikkaus ensi viikolla mutta olen ihan pihalla
Kiitos! Totta tosiaan, joskus tuntuu että pää hajoaa ja sanoo itselleen "tämä on jo liikaa" ja "nyt en enää jaksa". Ja sitten kuitenkin jaksaa taas seuraavana aamuna nousta sängystä - tai ehkä sitä seuraavana. Tänään ajelin sairaalaan aamuauringossa ja maailma näytti NIIN KAUNIILTA ja ajattelin, että en minä näin kauniista maailmasta halua kyllä lähteä pois vielä pitkään aikaan.Tapasin leikkaavan kirurgin ja sain hoitajalta leikkausohjeistuksen. He ovat varmaan satoja kertoja kertoneet samat asiat muille potiloille, mutta yhä he jaksoivat minullekin kertoa yksityiskohtaisesti miten se tulee menemään huomenna ja mitä jatkossa... Kyllä se helpotti, kun tietää ainakin minne on menossa ja mitä tapahtuu, vaikka sitten joutuukin odottamaan sitä patologin lausuntoa vielä pari viikkoa leikkauksen jälkeen.
- Re: Leikkaus ensi viikolla mutta olen ihan pihallapeppipitkätossu
- Re: Leikkaus ensi viikolla mutta olen ihan pihallaJanna61