Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Leikkaus ensi viikolla mutta olen ihan pihalla
Hei Janna!Minulla oli ja on edelleenkin isot rinnat, joten jos olisi jouduttu poistamaan koko rinta, olisi toistakin pienennetty. Kasvaimeni oli iso, yli 4 cm, mutta siltikin selvisin osapoistolla. Olen jo konkari-osastoa, menossa 7-vuotiskontrolliin tässä kuussa. Vaikka kasvain oli noinkin iso, kokoero rinnoissa on hyvin pieni ja arpeakaan ei enää juuri näe. Näin kuumina kesinä on ollut hyötyä siitäkin, kun leikattu kainalo ei enää hikoile (eikä karvat kasva).
Kaikki on varmaan paljonkin kehittynyt hurjasti minun sairausajoistani. Ja lääkärit kyllä osaavat asiansa, tuli sitten osa- tai kokopoisto. Luota siihen!
Sytostaattihoidostakin sinä selviät, mikäli ne sinulle määrätään.
Pelkäsin itsekin niitä ja olin kehittänyt kaikkia outoja visioita...
Minäkin kuitenkin selvisin, ja se aika oli lopulta pieni aika elämästä.
En sitten tiedä, olenko aivan outo, mutta jollain kummalla tavalla tuosta ajasta jäi myös hyviä muistoja.
Tullikselle kysymys: missäpäin Suomea käyt hoidoissa? Siellä tuntuu olevan tuo psyykkinenkin hoito kunnossa. Onkohan monessakaan paikassa tarjolla psykologia kuin aivan äärimmäisessä tilanteessa? Meilahdessa pääsin kerran (taisi muuten olla psykiatri)hänen vastaanotolleen, sitten passitti minut kunnalliselle psykiatrian polille.
Lämpimin terveisin,
myöskin murehtija
-Kukkamaaria
- Re: Leikkaus ensi viikolla mutta olen ihan pihallakukkamaaria
- Re: Leikkaus ensi viikolla mutta olen ihan pihallapeppipitkätossu