Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hiukset

Kevättä odotellessa kyllä! Se toivottavasti helpottaa. Mulla oli sama juttu siinä että ihmiset kehuivat että olet pirteän näköinen: oli ärsyttävää koska tiesin etten ole! Olin kamalan näköinen (useimmiten) vaikka peruukki oli kiva mutta muuten olin turvoksissa ym. No lohduttaa kaiketi yrittivät...

Naisellisuutta se kaivelee, meilläkin oli hiljaista makuuhuoneen puolella mieheni kanssa. Toisaalta olotila hoitojen aikana ei usein sallinut mutta ei fiilistäkään ollut YHTÄÄN. Sitä vaan arasteli vaikka mies on hyvin hyväksynyt tämän. Itseähän se eniten häiritsee, tuntuu välillä ettei voi olla haluttava.

Sitten kun sulla alkaa hiukset kasvaa taas kunnolla niin tuosta hiustyylien vaihtelunhalukkuudesta on varmasti hyötyä. Mä odotin sitä että ne alkaa kasvaa ja olen koko ajan miettinyt että tulee kokeiltavaksi vaikka mitä tyylejä tässä matkan varrella!

Jaksamisia!
Kyllä tästä selvitään | 8.2.2010 klo 19:19:53