Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hiukset

Naisellisuudesta..

Itsellä myös naisellisuus sai kovan iskun, kun hiukset lähtivät (olivat pitkät, tykkäsin itse kovasti) enkä olisi uskonut, kuinka koville se ottaisi, kun onkin yhtäkkiä kalju.
Nyt hiuksia on leikattu jo kaksi kertaa eikä ne ole enää mitenkään "onkologisesti muotoiltu", mutta tässä lienee se suurin ongelma, että minä itse en ole saanut vaikuttaa siihen, että onko minulla lyhyet vai pitkät hiukset.

Moni on kehunut, että lyhyet hiukset sopivat hyvin, näytän kauniilta, mutta.. tekee mieli ärähtää (ja olenkin ärähtänyt), että minä en pidä näistä, minä en ole itse valinnut tätä tukkaani). JOtenkin syöpään sairastuminen kulminoitui hiusten lähtemisessä.. että muutenkin oli paha olo ja se sitten oli jotenkin viimeinen niitti.

Toki olen yrittänyt löytää naisellisuuttani uudelleen; käyttää koruja, meikata, huolehtia itsestäni liikkumalla.. mutta se ei ole sama asia, kun en voi enää pitää samoja vaatteita kuin aiemmin, kun minulla ei ole sitä omaa ihanaa pitkää hiusta.

Pieni asia paranemisen rinnalla, mutta kyllä minua tympii ja harmittaa lähes (?) päivittäin. Joka paikassa on pitkä tukkaisia (taitaa olla omasta päästä kiinni, että niitä pitkä tukkaisia vilisee katukuvassa..etten huomioi lyhythiuksisia).. ja koen, että olen vanhentunut sairastelun myötä ainakin 5 vuotta, jollen enemmänkin.

Turhahan tässä on olla katkera; elämä meni näin.
(tää vuodatus kuullostaa paljon katkerammalta, mitä nyt oikeasti olen.. oli pakko antaa tulla)
Cherry | 6.2.2010 klo 14:02:22