Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Hiukset

Välillä täytyy antaa tulla!! Tää on hyvä paikka kun ollaan samantapaisissa veneissä kaikki. Muut ystävät ym. eivät oikein ymmärrä, tietenkään eivät voi ymmärtää. Huonoja päiviä on aina välillä, joskus vähän useamminkin. Katkeruutta siitä että, niinkuin sanoit, mun elämä meni näin, se on nyt tätä. Se on väärin!! Vaikka tilanne on mulla jo paremmalla puolella (pelko pysyy aina) niin harmittaa.

Sulla hiukset on kova pala, mulla hiukan samanlaista tissien kanssa..... siis kun niistä jutellaan, niinkuin naiset (ja miehet) aina vitsailevat: kato millaset on tossa kuvassa! Tai: mulla on niin pienet! Tai: pitäisköhän ittekin ottaa silikonit! Tai: niin on rinnat suurentuneet raskauden aikana! Jne. Jotenkin vaan kalskahtaa korvaan ja ottaa päähän.... sitä vaan hymyilee hiukan ja on hiljaa; se on sellainen "vitsien" lähde joka ei juuri nyt naurata yhtään.

Niinpä, eihän se lohduta että kehutaan mitä sulla nyt on, kun itse olisi halunnut ihan muuta. Se on jännä että taudin alussa kaikki nää on niiiiiin pieniä juttuja joilla ei ole MITÄÄN merkitystä. Mutta kun aika kuluu ja rankimmasta on selvinnyt, niin nämä "pienet" asiat tulevatki yllättävän tärkeiksi. Alussa mä ajattelin että mitä siitä rinnasta, pääasia että syöpä saadaan pois. Niin toki vieläkin ajattelen mutta nykyään se menetys harmittaa enemmän...

Ei saisi varmaan valittaa, monilla asiat paljon huonommin, ei pelkästään syövän kanssa vaan paljon muitakin kamalia tauteja on. Mutta tämä kaikki koskee meitä henkilökohtaisesti ja se pitää itse käsitellä. Joten hiukan saa valittaa.... Ja tässä kohtaa tarkoitan itseäni. Minua häiritsee ainoastaan ihmiset jotka valittaa ilman että olisi mitään syytä valittaa!
Kyllä tästä selvitään | 8.2.2010 klo 19:34:27