Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: viimeinen syto saatu
Manssille oikeen suurihalaus täältä pääkaupunki seudulta. Toivotaan, että aineenvaihto puree peremmin. Ihanaa, että olet saanut viettää mieleistä lomaa. Minä nautin aivan suunnattomasti heinäkuunlopulla olleesta viikon lomasta Ahvenanmaalla. Tunsin todella olevani lomalla. Kotiinpaluu olikin sitten rankkaa....tuntui todella paluulta sairaslomalle. Voimia sinulle Manssi, olet ollut paljon ajatuksissani, kun sinusta ei ole kuulunut pitään aikaan mitään.Viimeinen CEFfini tuli kuin tulikin eilen. Valkosolut arvot tosin oli todella surkeat. Neutrot vain 0,24 (huh huh) ja leukkarit 1,9. Olin luullut, ettei tälläisillä arvoilla voida tiputtaa sytoja. Ilmeisesti taxotere tiputuksissa noi neutrofiili arvo on tärkeämpi kuin tässä CEF:ssä. Ehkä sekin vaikuttaa, että oli viimeinen syto, joten saan toipua rauhassa, eikä tarvitse olla taas tiputuskunnossa 3 viikonpäässä. Joka tapauksessa luotan lääkäriini tässä arviossa. Annostani oli jälleen pienennetty, johtuen noista veriarvoista ja hitaasta palautumisesta. Hb oli jaksanut nousta 10 päivässä 115:sta jopa 123:een. Kaikki muu ok. Mun valkosolut on taineet saada sen kaikkein pahimman kolahduksen tästä sytoputkesta.
Aikaisempien pahoinvointien ja oksentamiseen kimppuun käytiin lisä kortisonilla. Sain tiputuksen yhteydessä tuplakortisonin edelliskertaan nähden. Sitten päivällä kotiin tullessa 3 dexametasonia + temesta ja illalla Kytril + temesta. Ja arvatkaa mitä Yrjö, Ykä ja Anna Ylen ovat eksyneet matkan varrella. Ei oksennusta ja söin jopa eilen ruokaakin. Tosi heikkona olin kyllä eilen ja temesta alkoi todella nukuttaa. Aamulla otin taas Kytrilin + 3dexametasonia ja sitten äsken yhden temestan. Nyt painun tonne peitonalle lukemaan tai nukkumaan. Vähän on sellainen etova olo, mutta mitäs pienistä kun ei ole tarvinut oksentaa. Ainiin eilen söin myös sitä supersalmiakkia ja mielestäni se auttaa siihen etovaan oloon. Salmiakki suussa nukahdin eilen tohon sohvalle ja herätessä oli poskea pitkin valunut sellainen musta sylkivana tyynylle yök. Ai niin tuhdista Kytril annoksesta huolimatta sain suolenkin tänään tyhjennettyä, joten se ei ainakaan vähään aikaa huolena. Aamulla ensimmäiseksi join keitettyjen luumujen lientä. Sitten aamiaiseksi leiseillä ja pellavansiemenrouheella (liotettuja) terästettyä kaurapuuroa ja vielä parikuppia kahvia päälle, niin näillä eväillä minun vatsa toimii. Vlitettavasti nämä eväät eivät kaikille riitä ja silloin kannataa kyllä turvautua apteekin eväisiin.
Jokos Tellan viimeiset etovat alkaa hellittää. Ja Julia, sulla taitaa olla vielä pari nousuhumala päivää taxoista ja voimia siihen "romahdukseen", jonka ennustit olevat tulossa maanantaina.
Kukkuu Kevätmieli, joko sun "grilli" käynnit loppui? Ei ainakaan minun muistini mukaan voi paljoa olla jäljellä.
CEF ja salmiakki huuruisia halauksia kaikille
MeriTuuli
- viimeinen syto saatujulia
- Re: viimeinen syto saatuKarhutar
- Re: viimeinen syto saatuMeriTuuli
- Re: viimeinen syto saatutoukokuu
- Re: viimeinen syto saatutoukokuu
- Re: viimeinen syto saatusanteri
- Re: viimeinen syto saatumeikku
- Re: viimeinen syto saatuhannakaija
- Re: viimeinen syto saatuManssi
- Re: viimeinen syto saatusanteri