Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: viimeinen syto saatu
lauantai-päivää kaikille!Ihanaa manssi kuulla sinusta! Olet ollut mielessäni monena päivänä, kun sinusta ei ole kuulunut mitään ja totta puhuakseni, olen ollut huolissani.
Ikävää, että muutoksia on tullut, voi kun sitä pystyisi olla pohtimatta niitä, ja odottaisi lääkärin vastauksia. Mutta se ei taida onnistua, ei minulta ainakaan. Paljon paljon sinulle lämpimiä rutistuksia täältä!!!
Jotenkin tuntuu, että tuollaista se minunkin elämä tulee olemaan, kunhan saisi edes muutaman kuukauden hengähtää näistä hoidoista.Meillä koko perhe on odottanut tätä hetkeä. Kaikkien puheissa vilahtaa äitin viimeinen hoito ja lause jatkuu, sitten kun äiti siitä selviää, voidaan tehdä sitä ja tätä jne. Olen varovasti toppuutellut, että jonain päivänä hoidot voivat alkaa uudestaan mutta siihen asti yritetään elää niin normaalia elämää, kuin mahdollista...
Hyvä juttu MeriTuuli, kun sait tuollaisen arsenaalin pahoinvoinin kanssa taisteluun, hienoa!! Ja toivottavasti Tella siellä alkaa olla jo selvillä vesillä=)
Minä olen tänään siivonnut, en missään euforisessa tilassa vaan niinkuin hidastetussa filmissä. Sitten vetäisin ranskalaisia ja makkaraa mahan täyteen ja nyt ajattelin kömpiä kanssa kirja kainalossa sänkyyn. Meillä on nyt tyttö yskässä, tuleekohan minuun tauti taas uudestaan=(
Jaksahan siellä myös sinä santeri-ystäväni ja muista ottaa kamera sienimetsään mukaan, niistä saa Ihania kuvia!!
Kaikille muillekkin hyvää aurinkoista lauantaita
terkuin tönkkö-Julia
- viimeinen syto saatujulia
- Re: viimeinen syto saatuKarhutar
- Re: viimeinen syto saatuMeriTuuli
- Re: viimeinen syto saatutoukokuu
- Re: viimeinen syto saatutoukokuu
- Re: viimeinen syto saatusanteri
- Re: viimeinen syto saatumeikku
- Re: viimeinen syto saatuhannakaija
- Re: viimeinen syto saatuManssi
- Re: viimeinen syto saatusanteri