Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: viimeinen syto saatu
Juu minä se olen joka viimeistä CEFfiä lähden huomenna hakemaan. Pieni "ehkä" vielä on olemassa, sillä kun lääkäri soitti, niin jostain syystä Hb ja neutroofiili tulokset eivät olleet tulleet. Muut kaikki ok. Uutta soittoa ei tullut ja jolleivat aamulla enää soita ja peru, niin sitten tulee se vihon viimeinen tippa hihaan 11:00.Samalla sain vastauksen lääkäriltä siihen imusolmukkeesta otettuun neulanäytteeseen. Näytteitä otettiin kaksi ja ne on "puhtaat". Ei siis mitään merkkiä syövästä. jeeeeeee! Sit joskus kun säteetkin on ohi niin ultrataan vielä uudelleen ja ilmeisesti tarkoitus seurata, että imusolmuke siitä rauhoittuu.
Sädetys minulla alkamassa 2.10. joten kun vika CEF on nyt tulossa ajallaan huomenna, niin minulla jää ruhtinaallisesti koko syyskuu aikaa toipua tästä sytoputkesta.
Syysterveisin ja voimia kaikille omissa tuskissa ja ahdistuksissa.
MeriTuuli
- viimeinen syto saatujulia
- Re: viimeinen syto saatuKarhutar
- Re: viimeinen syto saatuMeriTuuli
- Re: viimeinen syto saatutoukokuu
- Re: viimeinen syto saatutoukokuu
- Re: viimeinen syto saatusanteri
- Re: viimeinen syto saatumeikku
- Re: viimeinen syto saatuhannakaija
- Re: viimeinen syto saatuManssi
- Re: viimeinen syto saatusanteri
- Re: viimeinen syto saatuMeriTuuli