Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Vasta leikattu rintasyöpä, kainaloevakuaatio tehty
Eka vaihe on nyt siis sinulla Sarbu onnellisesti ohi. Aika kauan joudut pitämään tuota dreeniä? Onko sen kanssa miten hankala olla? Kuinka kauan olit sairaalassa? Minkälaisella kipulääkityksellä olet pärjännyt? Anteeksi...kauhea kyselyikä minulla, kun itse vasta menossa leikkaukseen ensi perjantaina.Aika tavallista tuntuu olevan tuo, että imusolmukkeissa on myös syöpää. En muista montaakaan keskustelua lukeneeni, että kainalot olisivat ihan puhtaat olleet. Niinpä minäkin varaudun siihen, että sitä löytyy myös kainalosta, vaikka ultrassa ja magneetissa ei mitään näkyvää ollutkaan.
Täällä kans välillä itkettää ja iskee ahdistus, mutta sitten on ihan hyviäkin hetkiä toisinaan. Tuo minun kyhmyni on siitä inhottava, että se on kipeä ja niinpä se muistuttaa kokoajan minua olemassaolostaan. Ja auta armias, kun menin vielä sitä vähän tunnustelemaan ja kainaloa myös, niin nyt on tietysi koko alue hellänä. Varmaan onnistuin levittämään syövän kopeloimalla joka paikkaan :P (Niin, eihän se oikeasti nuin mene, mutta sellainen olo tuli itselleni)
Huumorilla olen minäkin koittanut välillä tätä asiaa keventää, mutta toki se ei aina onnistu. Pakko vaan uskoa, että kyllä tästä selvitään! Voimia tytöt!
- Re: Vasta leikattu rintasyöpä, kainaloevakuaatio tehtyDella