Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Vasta leikattu rintasyöpä, kainaloevakuaatio tehty

Sarbu,mun kasvain samaa kokoa kuin sulla,mutta silti ehtinyt jo kans vartijoihin ja toinen jo kapselista ulos,oli liki samankokoinen kuin itse kasvain.34 imusolmuketta yhteensä pistettiin,eli kolme vartija ja loput sit niitä "tavallisia".Kolmesta vartijasta kahdessa oli siis etä pesäkkeet ja tässä kohtaa mulle ainakin ilouutinen,että loput imusolmukkeet oli syöpävapaat.Suoni-invaasio oli.Jakautumisnopeus 35% ja gr 3.Her -.
Pelkäsin niin paljon levinneisyyttä kuitenkin ja mulla tuntuu kookkaita imusolmukkeita siellä täällä,että tehtiin ennen ekaa sytoa TT-kuvaus. No,sielläpä niitä kookaita imusolmukkeita löytyi enemmänkin,leikatulta puolelta kainalosta ja samoin toiselta,vatsasta ja nivusista.Keuhkon pleurassa pieni tiivistymä ja maksa kookas.Näin lääköri luetteli puhelimessa vastaukset,oli kyllä löysät housuss ja yritin kuunnella mitä nyt tarkoittaa..noh,ei etäpesäkkeitä kuitenkaan mikään (ainakaan nyt) ,mutta seurattava.Kolmannen syton jälkeen taas TT kontrollina.Pleuran tiivistymän kertoi olevan lääkäri mahdollisesti joskus sairastetun infektion arpea (ai jaa),maksan kookkaudesta ei osannu sanoa mitään,kuna rvot hyvät enkä juo..imusolmukkeeiden koko saattaa olla luontaista tai johtua MS-lääkityksestä (aha) tai sit ei.
Mutta nyt keskityn hoitoon ja sytojen sietämiseen (ihan ok menee),tulee mitä on tullakseen.
Tulosten saamisen jälkeen olo helpottui,varsinkin noiden TT-kuvien jälkeen.
Kaikille siskoille tsemppiä :)
Blackswan69 | 11.1.2014 klo 11:54:46