Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kohtalotovereita hormooninegatiivinen/ Her-2 positiivinen?
Hei vaan, tässä 43v. kohtalotoverisi joka leikattiin, osapoisto ja vartijat vasemmasta rinnasta, viime kesäkuussa. Löytyi 2 kasvainta ja rinta täysi esiastetta, gradus III, HER+++, Hormoni negatiivista ja agressiivista. Tuon esiasteen takia pitää mennä parin viikon päästä uuteen leikkaukseen eli kokopoistoon. Tässä välissä sain 3xHerceptin&Taxotere ja 3x CEF. Herceptin jatkuu vuoden ajan.Ihan hyvin on mennyt, kunto on aika hyvä ja samoin mieli (sekä minulla että miehellä & lapsilla). Olen ollut sairaslomalla leikkauksesta lähtien, pitää jaksaa kuntoilla ja olla kotona läsnä. Olen nauttinut kotiäitinä olemisesta! Minulla on kaksi lasta, 7v ja 20v.
Hoito on ollut toivomusteni mukaista, olen kylläkin huomannut että aktiivinen kannattaa olla ja hankkia tietoa. Toivon että sinulla menee kaikki mahdollisimman hyvin!
- Re: Kohtalotovereita hormooninegatiivinen/ Her-2 positiivinen?Sonttu