Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Maksaan levinnyt munasarjasyöpä
Kiitos viestistäsi Helena!Taisi tuo edellinen viestini olla tosi pessimistisissä tunnelmissa kirjoitettu, kyllä minä vielä tässä yritän sinnitellä ja tällä hetkellä kunto on kuitenkin ihan ok. Eiköhän tässä nyt vielä pari viikkoa mene ja jos tuntuu pahalta niin soitan sairaalaan sitten aikaisemmin.
Tuota samaa minäkin olen ajatellut että eipä ihminen taida koskaan olla valmis kuolemaan, no ehkä tosiaan hyvin vanhana ja sairaana. Oma äitini 91-vuotiaana lonkkamurtuman jälkeen taisi "luovuttaa", mutta toisaalta 95-vuotias appiukkoni elelee vielä ihan kohtuullisissa voimissa ja asuu omillaan! Samaten lapseni ovat jo täysi-ikäisiä, nuorempi oli 11v kun sairastuin ja pelkäsin etten ehdi heitä aikuisina näkemään, onneksi toisin kävi.
Terveyttä ei vain osaa arvostaa niin kauan kun ei ole mitään isompia ongelmia, vasta kun sairastuu vakavasti huomaa mitä on menettänyt. Jos olisin terve olisi vielä eläkeikäänkin melkein kymmenen vuotta, nyt tuntuu työelämä aika kaukaiselta, olenhan ollut työkyvyttömyyseläkkeellä jo useita vuosia. Se hyvä puoli tässä tietysti on ollut että olen ehtinyt harrastaa kaikenlaista mielenkiintoista kun kunto kuitenkin hoitojen välissä on ihan hyvä. Tämä oma aika onkin ehkä ainoa positiivinen seikka minkä sairastuminen on tuonut tullessaan, ihmisenä en ole varmaankaan isommin "jalostunut" tai tullut kärsivällisemmäksi, ehkä nyt hiukan vähemmän harmittelee pikkujuttuja kuin joskus aikaisemmin.
- Maksaan levinnyt munasarjasyöpätoiveikas
- Re: Maksaan levinnyt munasarjasyöpätoiveikas
- Re: Maksaan levinnyt munasarjasyöpäsantorini
- Re: Maksaan levinnyt munasarjasyöpäsantorini
- Re: Maksaan levinnyt munasarjasyöpäÄkäinen Pikku Myy