Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Maksaan levinnyt munasarjasyöpä
Hei Toiveikas!Olen pahoillani, että tilanteesi on huonontunut! Toivotaan, että tilanne kuitenkin vielä rauhottuisi.
Olet ollut se toivon tuoja varmaan meille monille. Minä ainakin olen saanut tarinastasi voimia tosi paljon ja aina kun epäusko ja toivottomuus on vallannut mielen, niin olen ajatellut sinua ja jaksanut jatkaa.
Kun n.6v. sitten sairastuin ja syöpäni oli aika ärhäkkä ja paljon levinnyt, luin ennusteita 5v. päähän eikä kovin hyvältä näyttänyt. Silloin mietin, kuinka selviän. Nuorempi poikani oli vasta 9v. ja muistan silloin toivoneeni, kunpa saisin elää ainakin niin kauan, että hän on 15v. No, nyt on 15-vuotispäivät juhlittu muutama kuukausi sitten ja täällä sitä vieläkin palloillaan!
Vaikka tuo edellinen toive toteutuikin, niin en ollenkaan ole valmis elämästä luopumaan, vaan haluan asettaa uusia tavoitteita. Onkohan ihminen koskaan valmis kuolemaan? Ehkä sitten, kun on niin kipeä eikä mikään enää auta - ehkä silloin...
Toivon sinulle, Toiveikas, hyviä päiviä vielä paljon jatkossakin!
Helena
- Maksaan levinnyt munasarjasyöpätoiveikas
- Re: Maksaan levinnyt munasarjasyöpähelmar
- Re: Maksaan levinnyt munasarjasyöpätoiveikas
- Re: Maksaan levinnyt munasarjasyöpäsantorini
- Re: Maksaan levinnyt munasarjasyöpäsantorini
- Re: Maksaan levinnyt munasarjasyöpäÄkäinen Pikku Myy