Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Maksaan levinnyt munasarjasyöpä

En ole käynyt juttelemassa kenenkään ammattilaisen kanssa nyt viime aikoina. Joskus vuosia sitten kävin psykologin juttusilla, mutta se oli yhtä tyhjän kanssa. Minulla on hyviä ystäviä ja sukulaisia joiden kanssa voin asiaa pohtia ja se on riittänyt, toki sairaalassa muistutettiin että ammattiapua on saatavilla kun siltä tuntuu.

Meillä oli täältä keskustelufoorumilta kasattu ryhmä useita vuosia sitten, 7 naista jotka päätettiin tavata, käytiin syömässä ja teatterissa ja sitten jatkossa viestiteltiin yksityisesti sähköpostilla. Olimme kaikki gynekologista syöpää sairastavia. Olen ainoa joka on enää jäljellä...

Minullahan tätä sairastamista on takana jo 14 vuotta, joten siinä mielessä olen kaiketi selvinnyt hyvin, mutta enpä edelleenkään olisi valmis vielä kuolemaan vaikka ehkä ajatukseen on pikkuhiljaa näiden vuosien mittaan tottunut. Joskushan se on edessä kaikilla, kukaan ei täältä hengissä selviä, mutta aina sitä toivoo että se olisi vielä kaukana edessäpäin.
toiveikas | 2.8.2011 klo 17:13:54