Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Maksaan levinnyt munasarjasyöpä
tuli itsellä vähän sama olo kun soittivat että leikkaus peruttu ja että kuvissa näkyy jotain???? pistivät vielä odottamaan monta päivää ennen lääkäritapaamista.. paikalla ei ollut se lääkäri joka minua on hoitanut ja hyvin hätäisesti tuli pommi naamaan, että syöpä on levinny ja tarviitko psykiatria!itse murenin täysin ja aloin parkumaan.. taustalla kuulin jotain höpinää peruukkilapusta ja muuta turhaa siihen tilanteeseen. tuli ihan sellanen olo, että toivoton tapaus mutta annetaan nyt noita sytostaatteja ja katotaan vaikuttaako ne..
tsemppiä sulle ihan hirmuisesti ja ihmeitä tapahtuu joka päivä!! halaisin jo ylettyisin!
ootko käynyt jutustelemassa kenenkään kanssa? tai ootko löytänyt vertaistukiryhmän.. itse haluaisin mieluummin sellaisen jossa ihmiset vaihtaa omia kokemuksiaan..
t. santorini
- Maksaan levinnyt munasarjasyöpätoiveikas
- Re: Maksaan levinnyt munasarjasyöpätoiveikas
- Re: Maksaan levinnyt munasarjasyöpäsantorini
- Re: Maksaan levinnyt munasarjasyöpäsantorini
- Re: Maksaan levinnyt munasarjasyöpäÄkäinen Pikku Myy