Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: eilen toinen taxo

Luulen, että ilman neulastaa minullakin olisi kaikki hyvin. Ehkä vain pientä hönttiä oloa ja väsymystä, mutta siinä kaikki. Tai nyt en ainakaan näitten luukipujen alta tunnista mitään muuta. Olen menossa hakemaan vahvempia särkylääkkeitä, turha kärsiä näin. Kolmannen piikin kanssa jää nähtäväksi, otanko vai en. Eilen oli aivan kauhea päivä. Olin vielä yksin kotona. Ensin pelkäsin, että kuolen. Sitten pelkäsin jo, etten kuolekaan. Tämä paha vaihe kesti n 6 h, en pystynyt kävelemäänkään ja puhelin oli eri kerroksessa jne. No, illalla helpotti onneksi vähän ja lähdin katsomaan olisiko kaupassa mitään mitä tekisi edes vähän mieli syödä - ja ajoin kolarin. Onneksi ihan pienen peltisellaisen, mutta harmillisen kuitenkin. Siitä voi päätellä, että en ollut ihan skarpissa kunnossa... Kun ei juuri syö ja nuku ja on särkyjä ja kuumetta, kannattaisi malttaa pysyä sisätiloissa!!

Hyvää viikonloppua kaikille!
Maarit65 | 13.8.2010 klo 09:36:21