Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: eilen toinen taxo
Kipulääkkeiden voimilla tähän asti. Nyt alkaa helpottaa. Voin jo kuvitella tekeväni tänään illalla jotain kun lapset ja mies palaavat tahoiltaan. Eilen nukuin reilusti päikkärit klo 9-13, enkä tehnyt sen jälkeen mitään muuta kuin istuin kuistilla ja luin kirjaa (jaksoin jo sentään lukea!). Olin aivan loppu, hyvin väsynyt. Olen nukkunut yöt hyvin huonosti, myös viime yön vielä. Kun menee nukkumaan klo 22 ja herää ensimmäisen kerran klo 23 niin tietää, että on pitkä yö edessä. Nukuin tunnin tai puolen tunnin pätkiä, hikoilin ja joka paikkaa kolotti. Ripulikin piti hereillä.Tämä toinen "kierros" on selvästi vaikeampi kuin ensimmäinen, siis minulle. Ei huvita ajatella tulevia kierroksia.
No, nyt tällä erää voiton puolella ihan selvästi. Paahtoleipä runsaalla rasvalla maistuu. Voisinkin seuraavasti katsoa mitä kuuluu ulkona oleville pyykeille, jotka ripustin... hetkinen viime viikon keskiviikkona?
Eli tällaista kuuluu tänne päähän.
- eilen toinen taxoteituri
- Re: eilen toinen taxopeppilotta
- Re: eilen toinen taxoMaarit65
- Re: eilen toinen taxomerike
- Re: eilen toinen taxoteituri
- Re: eilen toinen taxoKarhutar
- Re: eilen toinen taxoTulevaisuus?
- Re: eilen toinen taxoKarhutar
- Re: eilen toinen taxoteituri