Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: eilen toinen taxo

Huomenia teille. Kylläpä olet sinäkin aikainen lintu, Maarit. Itsekin tosin heräsin neljän maissa, mutten jaksanut vielä nousta. viideltä sitten hökäsin ylös ja seitsemältä taas takaisin pikku levolle. Nyt on olo hyvä. Eka kierroksella nämä tulevat päivät olivat ehkä väsyneimpiä, saapas nähdä nyt. Tuntuu, että tähän mennessä, jos mahdollista, vieä vähemmän oireita, kuin viimeksi. maut ovat outoja, mutta muuten suu on aika hyvä. Vatsa on nyt kutakuinkin ok. eilen lenkillä, siivousta, ruuanlaittoa ym ym. illalla olin sitten hetken vähän väsy, mutta onhan sitä nyt muutenkin touhukkaan päivän jälkeen.
kuten arvelin, en ole päässyt peruukin kanssa itse sinuiksi vaan käyttelen mieluummin huivia. leikkuutin tukan siis sängeksi ja sitä on vieläkin jäljellä, kotona olen sitten ihan silläkin. Maarit, mistä sinun otsatukkasi on kotoisin. sinun hoitosiko on seuraavaksi jo 27.8? ymmärsinkö oikein?
ensi viikko jännittää minua, kun olisi aika iso projekti tehtävänä ja juuri ne leukkarit alhaalla. että miten niiden tulehdusten kanssa tällä kertaa. pitäkää peukkuja ettei tulisi. aurinkoista päivää kaikille
teituri | 12.8.2010 klo 07:44:59