Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: MYÖS UUSI FOORUMILLA
Hei! Varmaankin on paljonkin hyötyä siitä että on sytojen aikaan mahdollisimman hyväkuntoinen. Itse olin hyvässä kunnossa ennen hoitoja ja en olekaan saanut kovin pahoja sivuvaikutuksia lukuunottamatta ensimmäistä kertaa, jolloin mulle annettiin liian iso annos Taxoterea.Noista harrastuksista: Ne on tosi tärkeitä varsinkin nyt sairauden aikana. Itse etupäässä vain luen, mutta sekin alkaa ajan mittaan kyllästyttämään ja nyt pyysin erästä ystävääni opettamaan minulle sukan kantapään tekoa, jotta voisin ajankulukseni kutoa sukkia. Niitä olisi sitten kiva antaa vaikka joululahjaksi tai viedä johonkin myyjäisiin.En ole mikään käsityöihminen, mutta olen aiemmin paljonkin virkannut. Virkkaus vaatii vain aika hyvän näön ja se ei minulla ole enää kovin hyvä. Tuo kutominen ei niin paljon näköä vaadi.
- MYÖS UUSI FOORUMILLAhannakaija
- Re: MYÖS UUSI FOORUMILLAMehitähti
- Re: MYÖS UUSI FOORUMILLAsanteri
- Re: MYÖS UUSI FOORUMILLAhannakaija
- Re: MYÖS UUSI FOORUMILLAMeriTuuli
- Re: MYÖS UUSI FOORUMILLAKehäkukka
- synkissä mietteissäjulia