Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: MYÖS UUSI FOORUMILLA

Voi rämä, kirjoitin pitkän vastuksen ja yht äkkiä koko internet yhteys kaatu ja sinne hävisi bittitaivaaseen mun kirjoitukseni. hoh hoijaa nyt yritän muistaa mitä olin ajatellut äsken...

Hannakaija kerroit tuolla toisen otsikon alla, että sinulla on käytössä Imovane kuten Santerillakin. Lueskelin lääkeoppaasata ja minun käyttämä Zopinoxilla ja Imovanella on sama vaikuttava aina ja molempien käyttötarkoitus on sama, jolloin vaihto ei varmaankaan auta. Kandeee jutella lekurin kanssa uniongelmista, jos auttaisi, että vaihtaa johonkin toiseen unilääkkeeseen. Yksikään matkanvarrella tapaamani lääkärini ei ole ollut kiinnostunut siitä nukunko yöllä vai en, vaan minulle näitä suositteli Psykologi ja hän samalla selvitti mitä tarvitsen ja miksi. Lääkärit kyllä myötämielisesti uusivat reseptin toteavat kyllä unen tärkeäksi, kunhan ensin itse otan sen puheeksi ja pyydän reseptiä uusittavaksi.

Sit jos on oikeen hankala päivä, niin minulla on vähän samoja ajatuksia kuin Santerikin kertoo, että alan kyttää kelloa, että tulis ilta ja vois ottaa unilääkkeen ja nukkua pahanolon pois.....Minä voin aamusin ja aamupäivisin aina paremmin kuin illalla. Hyvin nukuttu yö ihan varmasti vaikuttaa ja taitaa toi unilääke vaikuttaa suotuisasti vähän mieleenkin.

Santeri näin unta, että oltiin siellä TT-kuvauksessa. En varsinaisesti nähnyt sinua siellä, mutta jotenkin tiesin siinä unessä, että siellä sinä olit :-). Sitten yhtäkkiä siinä unessa tajusin, että olin unohtanut kotona juoda ne varjoaineet...kääk toivottavasti ei ollut enneuni. Tämä on minun ensimmäinen TT-kuvaukseni, mitenhän siihen kannataisi valmistautua? Muistan kyllä tällä palstalla olleita keskusteluja, täytyy kaivaa esille.

Julialle ja Santerille haluan lähettä mega suuret voimahalaukset.

Äh, nyt alko tulee verta nenästä ja vielä molemmista sieraimista....

Pilvisestä Etelä-Suomesta terveisin
MeriTuuli
MeriTuuli | 12.6.2007 klo 11:54:14