Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: synkissä mietteissä

Voi hyvä ihme, tälläistä tämä elämä juuri on, ei koskaan voi tietää mitä puun takaa tulee. Kamalaa tuollainen nuoren ihmistaimen elmän katkeaminen tuosta noin vain :(

Lillukka, ihanaa että sinä olet pääsemässä putkesta pihalle :) Toivottavasti mielesi onnistuu siinä taudin suohon upottamisessa. Itse en omassa luopumisprosessissani ole vielä niin pitkällä, että kykenisin moiseen. Ehkäpä sekin hetki vielä tulee, ainakin toivon niin.

Mimi, ihmettelen kyllä kovasti miten suuret erot henkisen puolen hoitamisessa tuntuu olevan! Minä istuin eilenpuolitoista tuntia siellä psykiatrisen sairaanhoitajan luona, ensi viikolle olisi tosiaan ollut psykiatrin aikakin, mutta yhdessä totesimme, että se on turha. Sain sen käsityksen, että näitä tapaamisia on mahdollisuus jatkaa, vaikka fyysisesti olisikin siirtynyt jo terveiden joukkoon. Katsotaan nyt millaiseksi koen oman tarpeeni, käyn nyt ainakin sen toisen kerran vielä ja sitten ne ryhmätilaisuudet. Ne ajoittuvatkin siihen sädehoitojaksolle. Joukossa on kuulemma myös minun ikäisiäni tai hieman vanhempia, minkä koen hyväksi. Syöpäyhdistyksen tukihenkilöt ovat olleet kaikki vanhempia, jotenkin olen kokenut olevani ainoa nuorena sairastunut, vaikka tiedän että täälläkin meitä on paljon ja vielä nuorempiakin.

kevätmieli | 14.6.2007 klo 09:43:01