Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Pinna tiukalla

Olen ollut aamusta asti jotenkin alamaissa ja itkuinen. Jollain ihme konstilla olen saanut itseni pysymään koossa mutta jokin tänään vaan sitten oli liikaa.Ehkä se oli se korsi joka katkaisi kamelin selän kun erään sukulaisen jatkuvat soitot miehelleni ja kyselyt tilastani alkoivat mennä yli sietokyvyn. En ole keneltäkään salannut sairauttani mutta en siitä halua tässä vaiheessa kamalasti kertoakaan. Enhän edes tiedä itsekään läheskään kaikkea ja se juuri hermostuttaa ja ahdistaa. Tilannetta ei juuri helpota se että kuulen sairaudestani keskusteltavan ääni madallettuna jonkin uteliaan sukulaisen kanssa.Se lisää vaan tunnetta että minun kuullen ei voida asiasta puhua ja tunnen itseni kuin ulkopuoliseksi omassa sairaudessani. En ole vihainen miehelleni sillä tiedän hänen olevan ihan yhtä poissa tolaltaan kuin itsekin olen. Hämmästelen vaan suuresti minkälaista tyhmyyttä ja ajattelemattomuutta voikin olla olemassa. Lause, "tiedän miltä sinusta tuntuu" sellaisen ihmisen suusta joka ei ole itse kokenut tätä kuulostaa sanahelinältä.Olen nyt hirveän pettynyt ,katkera ja vihainen mutta sallin ne tunteet itselleni.Oli päästävä purkamaan paineita tänne ja yritettävä taas kerran koota itsensä. Parempia mielialoja odotellen!
Vianna | 24.7.2013 klo 12:32:18