Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ahdistuksen paluu...
Heips!Olen tutkinut rintojani säännöllisesti, koska ne ovat olleet muhkuraiset (mastopatiaa...). Eräänä päivänä tunsin oikean rinnan sivussa pienen herneen kokoisen patin. Mietiskelin parisen kuukautta sitä, koska välillä olin varma, että onhan se siinä ollut (pidin rauhasena) ja välillä, et eihän se siinä ole ollut. Kun taivutin kättäni tiettyyn asentoon, näin patin peilin kautta.Peili ei kyllä valehdellut. Oon myös funtsinut, et ehkä nänni vetäytyi hieman sisään päin... No, viimein menin gynegologille ja sitä kautta mammografiaan. Ultraääni, neulanäyte ja magneettikuvauskin. Diagnoosina pahanlaatuinen kasvain (leikkauksessa löytyi neljä pientä...)Rinta poistettiin ja kainalo tyhjennettiin.
Sinun ei kannata kuitenkaan analysoida pattiasi näin etukäteen. Meidän "pattitarinamme" ovat myös kaikki omanlaisia. Sinuna ottaisin asian kerrallaan, niin itsekin tein. Lähtisin siitä lähtökohdasta, että patti on hyvänlaatuinen. Jos se osoittautuisi pahanlaatuiseksi, niin maailma ei kyllä siihenkään kaadu.
Voimia sinulle. On hyvä asia, että purat tuntojasi tällä keskustelupalstalla, sillä me ymmärrämme sinua oikeasti. Me ymmärrämme tilanteesi täysin!
- Ahdistuksen paluu...poppana
- Re: Ahdistuksen paluu...ulriikka
- Re: Ahdistuksen paluu...Sini-likka
- Re: Ahdistuksen paluu...poppana
- Re: Ahdistuksen paluu...Terhikki
- Re: Ahdistuksen paluu...Silkki
- Re: Ahdistuksen paluu...Anna52