Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ahdistuksen paluu...
Kiitos <3Ei tässä oikein muuta voikaan kuin odottaa.. Joku siellä tissi - kainalo välillä möllöttelee, ja oli se mitä tahansa niin joku ratkaisu sen hoitamiseen on.
Kuten jo on niin monta kertaa todettu, niin vaikka se olisikin pahanlaatuista, niin Suomen syöpähoidot ovat ensiluokkaisia niin että luotto on korkealla :)
Varmaan kuitenkin tekevät jokatapauksessa asialle jotain, sillä kuten jo totesin, niin se on silmiinnähtävillä oleva, ja välillä tuntuu että koko tissiä pistelee ja kihelmöi sisältä.
Tuntuu jotenkin "toispuoleiselta" kun toinen tissi tuntuu ihan normaalilta, ja sitten toi toinen on ihan kummallinen.
Oon vaihtanut rintsikoitten käytönkin sellasiin aluspaitoihin.. Rintsikoitten kaarituki ei oo just nyt yhtään hyvä juttu.
Luulin, että oon viime syksynä tankannu niin paljon tietoa kuin vain on käytännössä mahdollista, mutta silti tuntuu että on miljoona kysymystä..
Lähinnä juuri teiltä, ihmisiltä, jotka ovat "myrskyn silmässä" tai ainakin olleet siellä ja selvinneet sieltä pois..
Esim: tarinoita ihan alusta saakka lähinnä nuoremmilta jotka ei ole tarkastuskutsujen piirissä.. miten se pahkula löyty, millaselta se tuntui, oliko se kova, pehmeähkö, oliko rinta jotenkin erimallinen kuin ennen, yms..
Joka paikassa kuvaillaan vain "kyhmyä" mutta kuten ihmiset, niin ovat kai ne kasvaimetkin eri mallisia, kokoisia tai tuntuisia?
Tällaisia mietiskelin.. Vaikka en ehkä ihan tiedä miksi o.O
Ehkä yritän jollain tavalla selittää itselleni että juuri tämä minun ei ole sellainen kuin tyypillisesti pahanlaatuiset ovat. Tai että tämän "oireet" viittaavat kystaan tai johonkin tiehyt tukokseen..
Olen ehkä vähän uteliaskin. Toki ymmärrän hyvin, jos ette halua kuvailla asiaa..
- Ahdistuksen paluu...poppana
- Re: Ahdistuksen paluu...ulriikka
- Re: Ahdistuksen paluu...Sini-likka
- Re: Ahdistuksen paluu...poppana
- Re: Ahdistuksen paluu...Terhikki
- Re: Ahdistuksen paluu...Silkki
- Re: Ahdistuksen paluu...Anna52