Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ahdistuksen paluu...

Kiitos :)

Ihan mielenkiinnosta kyselen "pattitarinoita", kun olen vaan miettinyt että kai nekin on erilaisia, muotoisia ja muuta..

Tottakai siis lähden siitä, että tämä minun on hyvänlaatuinen, olihan se edellinenkin viime syksynä, mutta koska ei voi olla tilanteesta täysin varma, niin se luo inhan varjon olemiseen siihen saakka, kun on jälleen kuvattu ja katsottu ja mahdollisesti neulatyynytetty.. Ja mitä anlysointiin tulee, niin jotenkin väkisin se käsi hakeutuu sinne patin kohdalle, ikäänkuin tarkistaakseen että onko siellä oikeasti jotain, vai kuvittelinko sittenkin. Ja kun tunnen sen siellä, niin on vaikeaa olla ajattelematta niitä ihan kaikkia mahdollisia vaihtoehtoja siitä, mitä se voisi olla. Sen tiedän, että se ei todennäköisesti ole samanlainen fibroosimuutos kuin edellisellä kerralla, kun koko, muoto ja tunne ovat niin erilaiset, vaikka eipä sitäkään voi tietää.

Siksi täällä hölömöjä kyselenkin, kun on vaikeaa kuvitella kenenkään, joka ei ole tällaista kokenut, voivan ymmärtää täysin miten edes pelkkä epäilys voi pelottaa, tai ahdistaa.

Kiitos teille että olette tukena ja jaksatte vastailla mun tyhmiin kysymyksiini <3

poppana | 15.10.2012 klo 17:48:20