Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Duktaalinen In situn hoito tapauksessani

Hei!
Minulla oli tanaan tapaaminen syopalaakarin kanssa ja kuulin syopani olevan gradus 3, HER2 pos ja hormoninegatiivinen.
Minulle on tulossa 3 x Herceptin vasta-ainehoito ja 3 x doketakselihoito seka viela 3 x CEF rinnan poistosta huolimatta. Kasvaimia oli kaksi n. 4 mm:n mittaisia ja vartijaimusolmuke oli puhdas. Hoidot kestavat noin marraskuun loppuun ja ekat sytot saan 8.7. ja seuraavat kolmen viikon valein. Tuntuu, etta nama hoidot saan varmuuden vuoksi, koska kuulemma leikkauksessa syopasolukkoa on saattanut karata verenkiertoon/kudoksiin.

Olin suunnitellut lahtevani pohjoiseen lomalle 8.7. ja nyt mietin uskallanko tilata lentolippua seuraavaksi paivaksi hoidon saatuani.

Haavat ovat parantuneet hyvin ja minulla on rintakonstruktion (LD kieleke) jalkitarkastus 7.7. Uusi rinta on kosketusarka ja tuntuu omituiselta ja on luonnollisesti edelleen turvoksissa ja kainaloon pain levea (leikkaus oli 1.6.).

Mieliala on yhta vuoristorataa ja talla hetkella taas positiivinen.
Kristaemilia | 1.7.2011 klo 19:45:29