Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Duktaalinen In situ olikin lobudaalinen ja duktaalinen invasiivinen syöpä
minulta poistettiin 011210 toinen rinta.siinä oli ductale gr.3 HER2 positiivinen syöpä sekä lisäksi pagetin tauti.kainalo tyhjennettiin samalla koska yhdessä vartiassa oli syöpää. sain 3xtaxo , 3xCEF ja 9x herceptin. nyt on sädehoidot 25-30 kertaa puolessa välissä sekä saan vielä 14x herseptiiniä ja aloitin jo myös 5 vuotta kestävän FEMAR hoidon. hoidot kestin hyvin pahoinvointi lääkkeet ovat hyviä kun vaan ottaa ajoissa.syöminen on tärkeää niin kunto pysyy parempana. vaikka olen ohut hiuksinen blondi tukkani ei lähtenyt harveni kylläkin ja leikkautin sen lyhyeksi poikatukaksi käytän välillä peruukkiakin mutta se on niin kuuma.tämän syövän lisäksi minulla on myös silmämelanooma johon olen saanut sisäistä sädehoitoa.eilen oli vuosi kontrolli ja kasvain on koko ajan pienentynyt.Hyvää kesää kaikille.- Re: Duktaalinen In situ olikin lobudaalinen ja duktaalinen invasiivinen syöpätaistelu-62
- Psyyke ja sairauscarpe diem!
- Duktaalinen In situn hoito tapauksessaniKristaemilia
- Re: Duktaalinen In situn hoito tapauksessaniKatjusmaaret