Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Duktaalinen In situn hoito tapauksessani

Tervehdys!

Mut leikattiin 14.6. ja edelleen odottelen lopullisia tuloksia... Kyselin keskivikkoona ekassa expanderin täytössä niiden perään, mutta sanottiin, että voi vielä parikin viikkoa mennä. Syksyn suunnitelmiin vaikuttaa kans aika paljon aikataulu ja se, mitä hoitoja tulossa, joten melko kärsimätön olen asian suhteen.

Mulla oli mammografian yhteydessä otetussa paksuneulanäytteen mukaan invasiivinen duktaalinen karsinooma Gradus 2. Leikkauksessa vartijat (4kpl) puhtaat. Mulla on muuten pelkkä proteesi (tai siis laajennin) ja myös rintalastan reunassa kiristystä. Käden liikerata ei vielä ole normaali; kainalosta edestä ja vähän siitä käteen päin krymppää vastaan. Mutta päivä päivältä liikerata laajenee, kun muistaa venytellä. Kainalon turvotus on jo aika vähäistä.

Tänään itse asiassa siivosin talikolla hevosten karsinat ihan itse... hitaasti ja tyyliin "kikkare kerrallaan", mutta ihan hyvin meni, kun ei ottanut painoa oikealle kädelle juuri mitään. Mulla loppuu kahden viikon päästä sairasloma, että silloin pitäisi palata "sorvin ääreen".
Katjusmaaret | 2.7.2011 klo 11:17:11