Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Her2 posit.lyhyt vai pitkä (1v.hoito) tutkimukseen osallistuminen.
Eiollut levinnyt imusolmukkeisiin. Lääkärini sanoi että her2 pos. ei graduksella ole niin merkitystä (minulla 2) . Kuitenkin selaillessani tätä palstaa kolme vuotta taaksepäin, siellä henkilöitä joilla pitkä hoito itse pyytämänä.Ensin kysynyt yksityiseltä syöpälääkäriltä, joka suositellut.Sitten saanut hoidon Helsingin seudulla julkisella puolella.Myös siellä kommentti , että 2011 alussa neljän vuoden tutkimustulostietoa olemassa (oli nettiosoitekin)että uusiutumisprosentti laski pitkässä hoidossa. Haittavaikutuksia henkilöt pitivät vähäisempinä kun oli kysymyksessä pelkkä Herceptin hoito.Olen ihan hukassa päätökseni kanssa? Tokihan hoidon voi keskeyttää ja voihan olla että joudun arvonnassa lyhyempään hoitoon.- Re: Her2 posit.lyhyt vai pitkä (1v.hoito) tutkimukseen osallistuminen.paula55