Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Her2 posit.lyhyt vai pitkä (1v.hoito) tutkimukseen osallistuminen.

Minulla oli viikko sitten torstaina hercepin+taxo eka kertaa. Pyytämällä sain jääpaloja yhden kierroksen, mutta ne sulivat melkein samantien helteessä ja enempää ei kuulema ollut pakasteessa tarjota. Pitääköhän ottaa ensi kerralla ikiomat jääpalat mukaan.

Käsiin sain kylmäkäsineet, mutta jäähatusta ei kuulema ole taxojen yhteydessä hyötyä. Nyt luen täältä että monet ovat säilyttäneet sen avulla hiuksensa! En saanut myöskään mitään hiustenpesu-saunomisohjeita, mutta täältä luen hyviä kokemuksia niistäkin on olemassa. Nyt on varmaan myöhäistä ja odottelen jo päivänä minä hyvänsä hiusten lähtemistä ja jossittelen että olisiko pitänyt itse tehdä se kylmähattu mukaan??? Netti tuntuu muutenkin olevan se paras tietolähde.

Kun kortisonihumala oli hoidon jälkeen ohi, vierähti 3 päivää sängyssä. Olin tosi uupuneessa ja masentuneessa kunnossa enkä jaksanut edes voileipää tehdä vaan odotin palvelua sänkyyn. Tämä helpotti vähitellen ja nyt olen oikein hyvässä kunnossa. Suuongelmia vain on ja hampaat tuntuvat ikävän kuivilta. Apteekista repertuaali tekosylkeä, suuvesiä ja geeliä joka auttaa rakkuloihin. Nyt tilaan jo suuhygienistiä, koska pelkään että hampaat on tosi vaarassa.

tullis | 8.8.2011 klo 11:40:18