Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ensimmäinen doketakseli takana
Heips! Minulle tuli samat hoidot, paitsi säteet kuin sinulle lokakuusta alkaen. Ensimmäisen hoidon yhteydessä toinen potilas kertoi minulle ehottomina totuuksina mitä minulle tulee tapahtumaan. Mikään niistä ei ole pitänyt paikkaansa ainakaan tähän mennessä kun olen käynyt läpi 3x docetaxel ja ensimmäisen cefin. Minulla ei ole ollut oksentelua ei edes pahoinvointia, hiukset ovat vielä päässä,kynnet eivät ole lähteneet, ei rakkuloita suussa, naamani ei muistuta kuuta. Kaikki on niin tapauskohtaista että kannattaa elää juuri tätä hetkeä. Oliko sinulla jäitä hoidon aikana käytössä. Minulla oli koko ajan taxon aikana suu, sormet ja varpaat kylmässä. Pääni on pysynyt kunnossa varmaankin nimenomaan lasteni vuoksi. Minulla on yksin huollettavana murrosikäinen, ala-astelainen ja leikki-ikäinen on pienin.Sinullekin oikein paljon tsemppiä ja koita nauttia jokaisesta hyvästä hetkestä. Pian ne hoidot ovat ohitse. Aika menee ihmeen nopsaan. t:elokuu
- Ensimmäinen doketakseli takanasaltsu67
- Re: Ensimmäinen doketakseli takanaSantruzka
- Re: Ensimmäinen doketakseli takanaKaisamaria
- Re: Ensimmäinen doketakseli takanauukole
- Re: Ensimmäinen doketakseli takanaKaisamaria