Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Ensimmäinen doketakseli takana

Hei Saltzu

Hieman ihmettelen tuota lääkäriä, joka sinua varoitteli hoitojen vaikutuksesta. Ensimmäisellä Doketakseli-kerrallani (marraskuussa 2009) olin minäkin kovin varautunut kaikenlaisiin sivuvaikutuksiin. Nyt jälkeenpäin ajateltuna tuntuu, että aivaan turhaan huolestuin ja huolehdin. Kävin ajoittain töissäkin, mikä vei ajatukseni muualle. Lisäksi olen todennut, että kipukynnykseni taitaa olla korkea, kun pistämiset ja pienet vaivat eivät tunnu ylivoimaisilta.

Itseään ja oireitaan on toki hyvä tarkkailla, mutta jos niihin käpertyy liikaa, alkaa äkkiä elää kaikenlaisten väärien ennusteiden mukaan. Minun (maallikon) silmin ennusteesi vaikuttaa tosi hyvältä, ja siitä löydät varmaankin toivosi. Yksinhuoltajana ei ole helppoa sairauden kanssa, mutta ehkä olet jo löytänyt omat selviytymiskeinosi.

Reipasta mieltä ja päivä kerrallaan elämistä toivon sinulle! Seurailen oman vointini mukaan sinua tällä palstalla ja lähetän lämpimiä haleja tälle aurinkoiselle päivälle.
Oinas 50 | 15.1.2014 klo 13:13:10