Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ensimmäinen doketakseli takana
Hei! Ikävää ja mukavaa että olet löytänyt tiesi tänne. Ikävää siksi, että sait tämän sairauden ja sen mukanaan tuomat vaivat. Mukavaa siksi, että täältä löydät vertaistukea ja voit jakaa kokemuksiasi.Kerroit kärsiväsi unettomuudesta ja uupumuksesta. Kortisoni voi aiheuttaa ohimenevää unettomuutta vaikka kuinka väsyttäisi. Jos unettomuus jatkuu, siihen kannattaa kysyä lääkkeellistä apua. Pää pysyy kasassa paremmin, kun saa levättyä riittävästi.
Minä olen sairastellut viime vuoden loppukesästä lähtien. Vaikka tulot pienentyvät, niin tekevät menotkin. Kotona ollessa on myös mahdollisuus elää säästeliäämmin mm. ruokamenojen osalta eikä vaatteisiinkaan tarvitse juuri panostaa. Sinulla on tietysti tuo teini kotona. Onko hänellä mahdollisuutta olla isänsä luona välillä, esim. silloin kun olet todella väsynyt? Toisaalta "iso tyttö" kyllä pärjää vaikka äiti lepäilisikin.
Älä pelkää. Notkahduksia tulee, mutta niistä pääsee aina ylös! Yleensä viikko tiputuksesta on huonompaa aikaa mutta useimmiten hyvää aikaa on enemmän tiputusten välillä. Minulla on takana 4/6 sytostaattia ja mieleni on tällä hetkellä valoisa. Olen opetellut nauttimaan näistä hyvistä hetkistä ja yritän olla surematta seuraavaa kertaa etukäteen. Muutenkin doketakseli vaikutti kohdallani tiukemmalta kuin cef.
- Ensimmäinen doketakseli takanasaltsu67
- Re: Ensimmäinen doketakseli takanaMaat
- Re: Ensimmäinen doketakseli takanaSantruzka
- Re: Ensimmäinen doketakseli takanaKaisamaria
- Re: Ensimmäinen doketakseli takanaKaisamaria