Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Suven suloisena aamuna

Taxotere-jurri jatkuu tokaa päivää ja taitaa korttisonikin pyörittää kun heräsin aamulla 4:30, vaikka olin illalla ottanut unilääkkeen. Millään en meinannut saada unta uudelleen ja lueskelin kirjaa, taisin sitten nukkua vielä 6 jälkeen pari tuntia.

Nyt on aamupuurot syöty teet juotu. Kahvi minulla jäi ripulin aikaan pois, enkä oikeen ole sitä enää kaivannutkaan. Yks päivä keitin ja se maistui jotenkin pahalta (meniköhän annostelu jotenkin pielee), niin ei sitä sitten ole tehnyt mielikään.

Kehäkukka ja Tella saa myös tänään CEFit. Se CEF taitaa heittää ne krapulat heti kättelyssä. Muistakaa popsia niitä pahoinvointi tabuja. Mun hoitaja neuvoin jo ennakolta tulevaan CEFiin, että kannattaa heti aloittaa se prinperanin otto max annoksella ja sitten päivän tai parin päästä varovasti vähentää ja kuulostella tuleeko oireita. Ja tietty Kytrilillä tai muilla sitten vastavaasti tehostaa jos primperan ei riitä. Meillä (siis minun tipuksessa ainakin) laitetaan kuulemma CEFin yhteydessä kortisoonia ja kytriliä.

Thunderille terkkuja työpäivään ja kaikille voimahaleja.
T.MeriTuuli
MeriTuuli | 5.6.2007 klo 10:09:21