Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Suven suloisena aamuna

Maanantaita kaikille, nyt on taxoteret laitettu. Ystäväni oli mukana ja päälle käytiin lounaalla ja kaupoilla. Ostin yhden uuden hatun, vaalee lierihattu, jossa pienet lierit ja tulee tosi syvälle, niin suojaa niskan ja kasvotkin auringolta.

Ratikassa kun tultiin Meikusta Helsingin keskustaan, niin edessä istu kax kännikalaa ja toinen kääntyi sitten minuun päin ja ojensi täysinäistä viinapulloa, että "ottakaas tytöt huikkaa". Minä siihen sitten vastasin tyynesti "ei kiitos, mä en tarvitse, mulla on omat evään" =O

Kevätmieili kirjotitteli neutroofiili arvoista CEFin kanssa. Eipä oo minulla vielä omaa kokemusta, mutta tippa-hoitaja puheli jo tulevastakin, kun puhuttiin mun kesälomasta ja Ahvenanmaan matkasta. Niin niin se hoitaja sanoi just kuten kirjoitit, että kun taxotere tiputtaa neutrofiilit aika rajusti alas, niin ne myös nousee nopeasti takaisin. CEF aikana tosiaan (siis yleensä) laskee hitaasti alas ja tulee hitaasti ylös. CEFin jälkeen se sanoi, että väliverikokeissa saatetaan nähdä, että neutrofiilit ovat vasta menossa alas ja saattavat tosiaa olla vielä liian alhaalla seuraavan tipukset aikaan. Tokan ja Kolmannen CEF siirto alhaisen neutrofiilin takia on kuulemma ihan normaalia, ainakin Meikun syöpähoitajan kokemuksella.

Mun ovat veriarvot oli mukavasti kohdallaan perjantain verikoikeista. Hb 134, Neut 1,27 (oli väliverikokeissa vain 0,08) Leukkarit 3,6, CRP alle 5 (oli välillä 19). Maksa ja munuaisarvotkin olivat ottaneet ja olivat ihan kohallaan.

Aurinkoista mieltä kaikille leikkauksiin, lekurin vastaanotolle, sytoihin ja säteisiin.
MeriTuuli
MeriTuuli | 4.6.2007 klo 16:13:11