Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Suven suloisena aamuna

Huomenta vain helteisestä Hämeestäkin! :)

Niin on pilvetön taivas taas ja sininen.. Uloshan se on lähdettävä tästä, ennenkuin liiaksi ilma kuumiaa. Ei sitä oikein jaksa olla siellä paahteessa, sen verran kuitenkin tosiaan nuo hoidot tekevät perusolemuksen nuutuneeksi, mulla oli viime viikon maanantaina se CEF-tippa ja vieläkin vähän on sellainen pieni kuvotus tuolla taustalla, tai sitten se johtuu verarvojen notkosta. Taxossakin se kuvotus tuli mulle neutropeniavaiheessa. Sinänsä kurjaa, jos ensin on pahoinvointi itse lääkkeestä ja senjälkeen sen vaikutuksista elimistössä. No, onneksi tämä on vain vähäistä.

Itikat söivät eilen luonnossa ja nyt on kunnon paukamia. Aina olen ollut vähän herkkä kesän ensimmäisille pistoille, mutta nyt ne kutiaa kahta kauheammin. Kortisonivoidetta pitää käyttää oikein.

Uskaltaakohan sitä muuten näiden sytojen aikana uida järvessä? Tietty aurinkoa pitää varoa, mutta onko tuo järvivesikin kiellettyjen aineiden listalla? Raskaanaollessani terveydenhoitaja muistaakseni sanoi, että järvivedestä voi saada bakteereita ja tulehduksia synnytysteihin. Taitaa olla ehkä viisaampi pysyä pois ainakin näinä infektioalttiina päivinä.

Kauankohan tässä CEF-kuurissa veriarvot pysyy alhaisina? Ymmärsin lääkärin puheesta, etteivät laskisi yhtä jyrkästi kuin taxossa, mutta että se matala vaihe saattaa kestää pidempään?? Olen lukenut, että monella on jouduttu siirtämään CEF-tiputuksia matalan neutrofiiliarvon takia, vai onko ne olleet poikkeustapauksia ja muilla tipat tulleet ajallaan?

No, nyt sinne ulos haistelemaan kesäistä aamua tai aamupäivähän se jo on :) Josko innostuisi vaikka jokusen pienen matonkin pesemään..
kevätmieli | 4.6.2007 klo 09:56:45