Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tiistain teetupa
Morjens!Tässäpä tämä päivä on taas mennyt netissä roikkuessa, kohta muksut jo tulee koulusta.
Mulla on sama ongelma, että lukiessani edellisiä viestejä ajattelen että tohon sanon jotain jne. Sitten kun alan kirjoittaa, en enää muista kuka sanoi mitäkin ja mitäs kaikkea mun piti sanoa..
NO koirakysymyksen muistan=) Mulla on tanskandoggeja, mamman "pieniä" kullanmuruja ja HYVIÄ syöpälääkkeitä=)ja sukulaisten kauhuja..
Meillä on iso piha aidattuna, jossa koirat saavat riekkua mielin määrin ja tuhlata energiaansa, en ole ollenkaan joka päivä siinä kunnossa, että lenkille niiden kanssa menisin ja tykkään mieluummin käydä kaikkien kanssa yhdessä metsässä, jolloin koirat saavat päästellä ja leikkiä vapaana. Käydään sitten koulutuksissa, jolloin harjotellaan arkitottelevaisuusasioita.
Toivon itsekseni, ettei tuomari tänään juoksuta kovin montaa ympyrää, kun se juokseminen ei ehkä ole niin suositeltavaa näillä metastaaseilla. No, pysähdyn sitten, jos en pysty juoksemaan.
On kiva kuitenkin lähteä eikä jäädä aina kotiin odottelemaan sitä "parempaa" päivää, niinkus tiedätte ja niinkuin kevätmielikin teki. Toki jokainen jaksamisensa mukaan=)
Oukkidoukki, nyt irtaudun netistä ja lähden kasaamaan tavaroita iltaa varten
Julia
- Tiistain teetupakevätmieli
- Re: Tiistain teetupakevätmieli
- Re: Tiistain teetupatautinen
- Re: Tiistain teetupaKehäkukka
- Re: Tiistain teetupatautinen
- Re: Tiistain teetupalillukka
- Re: Tiistain teetupakevätmieli
- Re: Tiistain teetupalillukka
- Re: Tiistain teetupasanteri
- Re: Tiistain teetupajulia