Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tiistain teetupa
Täällä taas yksi nettiriippuvainen ilmoittautuu. Tulin juuri viimeisestä Taxotere-Herceptin -tiputuksesta. Kaikki meni hyvin. Ensi kerralla sitten alkaa se CEF-hoito, jota hieman pelolla odottelen, kun olen kuullut niistä pahoinvoinneista. Sain sairaalasta jo valmiiksi mukaan pari tablettia Kytriliä ja Temestan otettavaksi aamulla ennen hoitoon menoa. Vielä ne antoivat minulle reseptin siihen Neulasta-piikkiin. Vähän sitä ruinasinkin, mutta kyllä kai se loppujen lopuksi lääkäri sen asian päättää ja katsoi, että se on minulle tarpeellinen. Olen saanut nyt sitä jo peräti neljä kertaa. Kalliiksi tulee tämäkin mummeli yhteiskunnalle, kun tällaisia ylimääräisiä 1300 euron piikkejä täytyy joka kerta antaa. Apteekissakaan sitä ei koskaan ole, vaan aina täytyy tilata. Ymmärrän kyllä, koska se on niin kallis lääke, ettei sitä ole vara pitää varastossa.Ny olen kuitenkin hyvillä mielin ja tässä vain odottelen taas niitä oireita. Kun kerroin hoitajalle noista pukamavaivoista niin hän kysyi, otanko ollenkaan sitä Kytriliä nyt tiputuksessa. En uskaltanut olla ottamatta. Täytyy nyt kovasti noita vatsanpehmennysruokia ja aineita syödä ja juoda. Ja toivoa, että herra Pukama pysyisi miljoonan kilometrin päässä.
Julia! Sanoit ihanasti, että nukuit kuin pumpulissa enkelin siivillä. Voi kun se oli nätisti sanottu. Tuota mietin illalla, kun menen sänkyyn, jospa uni tulisi paremmin. Sitten tuosta pistämisestä! Minulla on suonet niin pinnassa, että labran hoitajat sanovat, että tuntuu, ettei tarvitse pistääkään, kun jo tulee verta. Mitään ongelmia ei ole ollut kertaakaan. Varmaan se on inhottavaa, jos niitäkn on. Eräs ystäväni tuli viereiseen petiin hoitoon äsken kun olin sairaalassa ja hän sanoi että jo kilometriä ennen sairaalaa suonet juoksevat karkuun. Hoitaja joutui tosi paljon tekemään työtä ennen kuin onnistui.
Napsin tässä samalla kirjoittaessani aprikooseja, että jospa nekin auttaisivat tuohon vatsan toimintaan.
Kiitos kaikille ystäville, kun olette olemassa. Vertaistuki on parasta tukea.
- Tiistain teetupakevätmieli
- Re: Tiistain teetupakevätmieli
- Re: Tiistain teetupatautinen
- Re: Tiistain teetupaKehäkukka
- Re: Tiistain teetupatautinen
- Re: Tiistain teetupalillukka
- Re: Tiistain teetupakevätmieli
- Re: Tiistain teetupalillukka
- Re: Tiistain teetupasanteri
- Re: Tiistain teetupajulia
- Re: Tiistain teetupameri64
- Re: Tiistain teetupaPäivä kerrallaan