Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Tiistain teetupa
Hei Kevätmieli ja tautinen ja kaikki muutkin!Olen tänään lähdössä kolmanteen taxo-Herceptin-tiputukseen ja siksi olen näin aikaisin jo täällä netissä. Yleensä selviän vasta vähän myöhemmin. Vielä maistui kahvi, mutta kohta saa taas opetella teen juontia.
Minäkin ajattelin kinuta muutaman Kytril-tabletin tuolta sairaalasta kokeiltavaksi, josko vaikka ensi kerralla tarvitsisin, kun alkaa se CEF. Eihän sitä tiedä jos vaikka tuo Primperan auttaisi ja sitä on jäljellä vielä lähes sata tablettia, kun en ole tämän taxon aikana tarvinnut. Vaikka tuntuu olevan aika yleistä tuon Yrjön vierailu CEF:in aikana. No katsotaan miten eukon käy.
Hei Tautinen. Tuo Efexor-lääke on minusta oikein "jumalten lahja". Minulta poistui lähes täysin ne valtavat kuumat aallot sen käytön aloitamisen jälkeen. Mutta mikä vielä tärkeämpää mielialani on kohonnut noin 100 %. Eihän se välttämättä kaikille käy, mutta toivon, että Sinulle kävisi, jos nyt uskaltaudut sitä kokeilemaan. Minullakin oli kovat ennakkoluulot enkä meinannut sitä millään aloittaa. Mutta asiantuntijat saivat minut vakuutettua, että sen voi sitten lopettaa ihan turvallisesti, kun tuntuu ettei enää tarvitse. Siihen ei jää sillä tavalla "koukkuun" kuin noihin pam-lääkkeisiin (ahdistus ja rauhoittavat lääkkeet).
Mukavaa Kevätmieli, että olosi on jo parempi. Milloinkas sinulla oli se seuraava Taxotere?
Täällä Jyväskylässä on aika pilvistä. Aion tästä kohtapuolin lähteä sinne syton polille. Minulla on noin 3 km:n matka sinne ja aion pyöräillä. Se on kyllä merkillistä, etten ole kertaakaan jännittänyt mennä sinne. Ei eka kerrallakaan. Ja ainahan ne reissut on menneet hyvin. Siellä on niin mukavaa henkilökuntaa samoin kuin potilaita. Toisaalta minä pelkäsin ensimmäiset kolme kuukautta ihan "hullun lailla" ja joskus mietin onko minun pelkokiintiöni tullut täyteen. Joku on sanonut niinkin, että pelolla on katto.
Mutta ei muuta kuin iloista päivää kaikille.
Kehäkukka:))
- Tiistain teetupakevätmieli
- Re: Tiistain teetupakevätmieli
- Re: Tiistain teetupatautinen
- Re: Tiistain teetupaKehäkukka
- Re: Tiistain teetupatautinen
- Re: Tiistain teetupalillukka
- Re: Tiistain teetupakevätmieli
- Re: Tiistain teetupalillukka
- Re: Tiistain teetupasanteri
- Re: Tiistain teetupajulia
- Re: Tiistain teetupameri64