Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Tiistain teetupa

Huomenta päivää!
Minun tekisi mieli aina vastatessani tsempata nimellä niitä joilla hankala vaihe menossa ja myös kertoa kokemuksiani esitettyihin kysymyksiin mutta kun ongelma on etten kirjoittamaan aloittaessani muista niistä jutuista montaakaan... :(( Eli nyt yhteisesti kaikille joilla mättää tavalla tai toisella niin tsemppirutistus täältä tupajumittajalta (jolla myös tyttö ulkona päikkäreillä:))

Joku kyseli Efexorista. Kuullosti muuten tutulta tuo kylmä/kuuma-lämmönvaihtelu vaikka olenkin hormoninegatiivinen mutta koska kuukautiset loppuivat hoitoihin taitaa olla vaihdevuodet edessä vaikka ikää vasta 40 v. Mutta siis otin tammikuussa Efexoria ehkä kuusi päivää melko pienellä annostuksella mutta lopetin sen epämiellyttäviin oireisiin kun silmissä pyöri kaikki hyvin epämiellyttävällä tavalla vaikka olisin maannut sängyssä silmät kiinni. Minulla siis sitä käytettiin leikatun käden hermosärkyhoitoon ja kipulääkäri yritti houkutella jatkamaan mutta en siis halunnut, syön edelleen vain Triptylia hermovaurioon. Eli näitäkin oireita voi tulla mutta ovat varmaan hyvin harvinaisia. Minullehan määrättiin Lyricaakin samaan vaivaan ennen Efexoria, mutta siitä tuli niin pahat sivuvaikutukset kun suorilta jaloilta kaaduin maahan kun meni täsyin tasapaino; kiitin onneani etten ollut vielä auton ratissa kuten etukäteissuunnitelmissa oli vartti kohtauksen jälkeen. Mutta siis tuksin näitä oireita muile tulee, hyvä kuitenkin tietää että jos silmissä pyörii voi se hyvinkin olla Efexorin vaikutusta.
Piti minun jotain muutakin kommentoida mutta kun en taas muista....;)
Julialta olisin kysynyt itsekin koiraharrastajana että haluatko kertoa minkärotuisten koiruleiden kanssa olet mätsäriin menossa? Itselläni on bernejä mutta harrastukset on olleet aika lailla jäissä, hyvä kun lenkitykset nyt saisi suoritettua.
Saa nähdä missä vaiheessa tätä töihin tokenee. Nyt on saikkua elokuun loppuun asti mutta jos muisti ja keskittyminen ovat näin hakoteillä vielä kesän jälkeen niin en kyllä ole työkykyinen, sen verran työni kuitenkin vaatii tuota aivokapasiteettia ja skarppiutta.
Päivä kerrallaan | 24.4.2007 klo 13:07:13