Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: uuden edessä
arpakuutioOdottaminen on vaikeata. Lääkärit sanoivat, että kasvaimet kehittyvät pitkän ajan kuluessa, eikä muutaman viikon odotus hoitoonpääsyssä enää vaikuta tilanteeseen.
Minulta leikattiin elokuussa 2006 koko rinta ja kainalon imusolmukkeet. Luvassa oli hoidot kaikilla mausteilla. Pyysin rinnankorjausta samassa leikkauksessa, mutta siihen ei suostuttu. Selitys oli, että rankat hoidot voivat vaikeuttaa leikkeen verenkiertoa uudessa paikassa ja kiinnittymistä.
Minulle kävi kuitenkin niin onnellisesti, että isolta näyttävä kasvain olikin varjoa kuvissa, eikä hoitoja tarvittukaan. Imusolmukkeiden poistosta ei tullut mitään oireita, ja käsi on toiminut koko ajan hyvin.
Ilman rintaa olen edelleenkin, mikä johtuu myöhemmin ilmenneestä suolistosyövästä ja siihen tarvituista sytostaattihoidoista. On kieltämättä hyvin pettynyt olo, mutta olen iloinen, että hoitava taho haluaa toimia varman päälle.
Tsemppiä Sinulle!
Tigerlily
- uuden edessäarpakuutio
- Re: uuden edessäailakki
- Re: uuden edessähiutale
- Re: uuden edessähipura
- Re: uuden edessähipura
- Re: uuden edessäTigerlily
- Re: uuden edessäarpakuutio
- Re: uuden edessäailakki
- Re: uuden edessäkutri
- Re: uuden edessäarpakuutio