Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: uuden edessä

Lämmin kiitos kaikille, jotka vastasitte. Istun tässä koneella ja vesi tuppaa tulemaan silmiin lämpimistä sanoistanne! Mielenkiintoista kuulla, että muillakin on taipumusta toimia yliasiallisesti tämän vakavan tiedon saannin jälkeen. Itse olin ensimmäisen viikon aikana erittäin rauhallinen, kerroin muutamille ihmisille asiasta ilman tunteita ja jopa laskin leikkiä aivoihin metastasoinnista, kun tein jonkun huolimattomuusvirheen.

Sitten tipahdin todellisuuteen ja ilmeisesti vasta tuolloin ymmärsin, mistä on kyse. Tuo päivä olikin kauhea, sillä olin varma, että kuolen, tunsin syyllisyyttä perheelle tuottamastani tuskasta jne. Nyt mieliala heittää päivittäin...

Minulle ei ole tullut tuota työ- ja järjestelyvimmaa (voisi tullakin välillä ;). Pikemminkin olen nukkunut aivan kamalasti ja kiitänkin miestäni, joka on hoitanut arkea kanssani.

Joku kysyi rinnanpoistoleikkauksen yhteydessä tehtävästä LD-kielekkeestä. Minulta otetaan selästä rasvakudosta ja lihasta (?) ja kyseisestä kielekkeestä tehdään uusi rinta. Olenkin nyt lihotuskuurilla, jotta saadaan vähän enemmän rakennusaineksia. LD-kieleke on ymmärtääkseni vähän kevyempi toimenpide kuin TRAM-korjausleikkaus, joka tehdään vatsanpeitteistä.

Ailakki, voimia sinulle myös tähän ensitiedon vaiheeseen! Ja lämmin kiitos myös teille muille...ja voimahali!

arpakuutio | 14.3.2008 klo 23:52:33